חברות הסלולר
סלקום:
1. המבצע מיועד ללקוחות פרטיים שהקוים שלהם אינם פעילים והם נמצאים בחוב.
2. המבצע יימשך שבוע ימים כאשר ההצעה תהיה בתוקף ללקוח לשבוע אחד ממועד הפניה.
3. כל לקוח שיפנה לתשלום החוב הלקוח יופנה למוקד שרות הלקוחות הפיננסי של סלקום במספר *147 מהסלקום שלו או 052-9990147.
4. לקוחות שיפנו למוקד התוכנית יתבקשו להשאיר את פרטיהם אצל הטלפניות (שם מלא, מס' טלפון בו ניתן להשיג את הלקוח ומס' תעודת זהות)
ונציגים מטעם סלקום יצרו עימו קשר .
5. להלן נוסח ההטבה- סלקום מציעה הנחה בשיעור של עד 20% ממרכיבי החוב השונים ופרישת תשלום החוב עד 12 תשלומים בהתאם לגובה החוב, ותק החוב והרכב החוב.
6. החברה תציע הקלות נוספות ללקוחות שיבחרו לחזור לרשת סלקום ולפרוע את חובם.
פלאפון:
החברה תיתן הנחה על מלוא הריביות בתיק , בנוסף תינתן הנחה נוספת בשכר טרחת עו"ד.
פלאפון תציע את המבצע בכל התקופה שהתוכנית תרוץ. פרטים ניתן למצוא באתר פלאפון.
מירס:
במסגרת המבצע מציעה מירס ללקוחותיה שיש להם חוב פתוח בחברה לסלק את חובם באמצעות תשלום קרן החוב בלבד, ללא הוצאות גביה, הצמדה, ריבית ושכ"ט. הצעה זו היא למסלקים את חובם החל מיום 28 בדצמבר למשך 10 ימים.
לבירורים, ניתן לפנות למוקד שמספרו: *166, 057-7575757
אורנג'
החברה תסייע ללקוחות של חברת פרטנר תקשורת בע"מ שנפתחו להם תיקים בהוצאה לפועל בגין חובות שלא שולמו במועד, עד תאריך 1.8.2009 כולל.
לקוח שירצה לשלם את חובו לפרטנר ולהתחבר לרשת ORANGE מחדש יזכה בהנחה בשווי שכר הטרחה והפרשי ההצמדה בלבד בתיק הוצאה לפועל.
יתרת התחייבויות של הלקוח תמשיך להגבה מהלקוח כל חודש כרגיל על פי תוכנית ההתחברות שלו.
כל זאת בתנאי שיסדיר אמצעי תשלום תקין וישלם חשבונית ראשונה העוקבת מיד לאחר התשלום עקב המבצע הנ"ל.
במידה ולא ישלם חשבונית ראשונה ולא יסדיר אמצעי תשלום תקין לאחר המבצע תתבטל ההנחה ויחוייב במלא ההנחה בחשבונית בחודש הבא אחריו.
לקוח שרוצה לשלם את חובו לפרטנר ולהתנתק מחברת פרטנר (orange)יזכה בהנחה על שווי שכר הטרחה והפרשי ההצמדה בלבד בתיק ההוצאה לפועל.
את התשלום ניתן יהיה לשלם במשרדי עורכי הדין המטפל שיצג את חברת פרטנר ובתשלום אחד בלבד.
פרטים ניתן למצוא באתר אורנג' www.orange.co.il
בנקים
בנק אוצר החייל:
ככלל, בנק אוצר החייל מעודד סילוק חובות באופן ישיר תוך הימנעות מהליכים משפטיים הננקטים רק כשאין מוצא אחר.
לאור זאת בנק אוצר החייל מקדם בברכה את המבצע שיזמה התוכנית של "אורלי וגיא".
לרגל המבצע בנק אוצר החייל יאפשר מסלול מהיר ומזורז במסגרתו יטופלו הבקשות להסדר באופן מהיר ומיוחד.
המסלול המהיר יוצע למסדירים את חובם במהלך המבצע שייערך בין 3.1.2010 ועד ל- 15.1.2010 .
לקוחות המעונינים להצטרף למבצע , מוזמנים לפנות לטלפון 03-7565203. ביצוע הסדר האמור כפוף לשיקול דעת הבנק,להוראות הדין ועל פי נסיבות העניין אין באמור לעיל משום התחייבות מצד הבנק לוותר או למחול בכל צורה שהיא על איזה מהחובות או החבויות כלפיו כולם או מקצתם,לרבות בקשר לביטחונות שהועמדו לטובתו.
בנק בינלאומי:
הבנק הבינלאומי מעודד סילוק חובות שלא במסגרת נקיטת הליכים משפטיים. כחלק מהשירות שנותן הבנק לכלל לקוחותיו החל מיום 3.1.10 ועד ליום 15.1.10 יתגבר הבנק את מערך הגבייה שלו ללקוחות פרטיים וזאת על מנת לתת מענה הולם לכל הלקוחות המעוניינים לסלק את חובם לבנק.
כל פניה תיבדק ותטופל באופן פרטני וברגישות הנדרשת
אולם מובהר, למען הסר ספק, כי אין באמור לעיל משום התחייבות כלשהיא מצד הבנק לוותר או למחול בכל צורה שהיא על איזה מהחובות או החבויות כלפיו, כולם או מקצתם'. הטלפון של המוקד 03-5196314 יפעל בין השעות בשעות 9:00-18:00.
בנק לאומי:
במשך שבוע המבצע של התכנית (החל מ-3.1.10) , יקים לאומי במוקד הטלפוני שלו, לאומי Call, מוקד מיוחד, ייעודי ומתוגבר, לצורך קבלת שיחות של לקוחות חייבים. המוקד יאויש במשך בכל יום בשבוע המבצע, בין השעות 08:00 - 20:00. למוקד יוקצו מספר טלפון וכתובת דוא"ל ייעודיים, ואלה יפורסמו בצורה בולטת, לרבות באתר האינטרנט של לאומי. עובדי בנק מנוסים, ממרכזי הטיפול בחובות בעייתיים של הבנק, יאיישו במשמרות את המוקד המיוחד במהלך כל שעות פעילות המוקד, יקבלו כל שיחה, יתעדו אותה ויעבירו לטיפול הגורם המטפל הייעודי. נציגי הבנק יבחנו כל מקרה לגופו מתוך מגמה לפתור את הסוגיה, אך ללא התחייבות מראש לפתרון הבעיה. הפונה יקבל מענה בתוך 3 ימי עסקים.
הבנק נכון להפסיק למשך שבוע המבצע הליכים משפטיים כנגד לקוחות אשר ייפנו למוקד המיוחד ויבקשו להגיע להסדר.
המוקד יהיה פתוח בימים א-ה, 8:00-20:00. ניתן ליצור קשר בטלפון: 5511*
בנק הפועלים:
בנק הפועלים מוכן לקיים שיתוף פעולה עם היוזמה ולנקוט מיום 3.1.10 ועד ליום 10.1.10 מדיניות של רצון טוב כלפי לקוחותיו הקמעונאים. בתקופה זו, לקוח החייב כספים לבנק בסכום קרן שאינו עולה על מאה אלף ₪ (100,000 ₪) ואשר יפרע את מלוא חובו, קרן וריבית, לא יידרש לשלם ריבית פיגורים מוגדלת והבנק יהיה מוכן להסתפק בקבלת ריבית בשיעור המוסכם, אלמלא הפיגור. הבנק מקווה, שרצון טוב זה שהוא מוכן לגלות כלפי הציבור, יסייע לאנשים טובים לחזור למעגל הפעילות הרגילה.
בנק דיסקונט:
בנק דיסקונט משתתף במבצע בתנאי שלא יפרסם מתווה או תנאים אחידים לחייבים. סוכם כי כל מקרה יבחן לגופו תוך מיקוד פעילות בכל 5 מרכזי הגביה של דיסקונט ברחבי הארץ.
המרכזים יאויישו בימים א'-ה' ויפעלו ברציפות מ8:00-16:00 . מספרי הטלפון של המרכזים וכן לוגו הבנק יועבר אליכם בהמשך. אנו מתחייבים לפעול במלוא תשומת הלב והרגישות המתבקשת על מנת לקדם מו"מ ענייני עם בעלי החוב כדי להגיע לפתרון מוסכם על שני הצדדים.
מרכזי הגביה שלנו הם:
תל אביב, טל' 03-7953222, מנהל: נחום משה, כתובת: קויפמן 6 ת"א
השרון,טל' 03-7956540, מנהלת: יהודית סולומונוביץ, כתובת: סירקין 16 גבעתיים
השפלה ודרום ת"א, טל' 08-9182440, מנהל: יברבוים דוד, כתובת: שד' הרצל 55 רמלה
ירושלים והדרום, טל' 08-9182444, מנהל: מונסנגו אלי, כתובת: שד' הרצל 55 רמלה
חיפה והצפון, טל' 04-8308343, מנהל: ויזן יהודה, כתובת: דרך בר יהודה 300 חיפה
בנק מזרחי-טפחות
בנק מזרחי-טפחות יתגבר בתקופת המבצע את מערך הגבייה ואת זמינותו. לקוחות שחובם לבנק נמצא בטיפול משפטי והם מעוניינים להסדירו, מוזמנים לפנות למוקדים הרלבנטיים באמצעים הבאים:
מוקד גביית משכנתאות: מספרי טלפון - 5685628, 5685627 03. פקס: 6234836 03. כתובת מייל: mtmog@umtb.co.il
מוקד גבייה כללי: מספרי טלפון - 5685612, 5685611 03, פקס: 6234837 03, כתובת מייל: mtcog@umtb.co.il.
טופסי בקשה לצורך פנייה למוקדי הגבייה יפורסמו באתר הבנק שכתובתו:
www.mizrahi-tefahot.co.il
הבנק לא מתחייב מראש לשום פיתרון מכל סוג שהוא, לבד מהפגנת רצון טוב ונכונות לקדם מציאתם של פיתרונות. כל הסדר או מענה לבעיה יוצעו באופן פרטני, על-פי מתווה ותנאים שיוגדרו על ידי הבנק ובהתאם לשיקול דעתו הבלעדי. כל פנייה תישקל לגופה ותקבל מענה ההולם את מאפייניה, על-פי הקריטריונים הנהוגים בבנק.
בתי חולים
ביה"ח תל השומר
תעריף הביקור בחדר מיון עומד על 601 שקל. פונים רבים מגיעים לחדר מיון באופן עצמאי . מאחר וחלק מהמטופלים אינם זכאים לקבל על-פי חוק הבריאות כיסוי מלא או חלקי מהקופה - הם נמצאים בחוב מול בית החולים.
כאשר חוב זה לא משולם על ידם לבית החולים, אזי לאחר פנייה אליהם מועבר הנושא לטיפול משפטי על כל הנגזר והמשתמע מכך.
המרכז הרפואי שיבא, במסגרת המבצע המדובר, מוכן לאפשר תשלום של 50% לכיסוי החוב ולהעמידו על 300 שקל בגין ביקור שלא שולם בעדו כמתחייב.
בירורים על חובות ניתן לקבל בטלפונים 03-5302501, 03-5305196, 03-5302209, 03-5303177, או בפקס 03-5302202, 03-5302068.
המרכז הרפואי הדסה
המרכז הרפואי הדסה בירושלים שמח להצטרף ליוזמת אורלי וגיא בע"מ. הדסה לא תגבה ריבית פיגורים ותיתן 10% הנחה למי שיסלק את חובו במהלך ימי המבצע. המדובר כמובן בחובות פרטיים בלבד. המבצע הינו מתאריך ה- 27.12.09- 10.1.10
במידת הצורך, יש לפנות למח' קשרי לקוחות בהדסה. טל. 02-6778855
אסותא
בי"ח אסותא יוותר על כל תשלומי הריבית וההצמדה עבור חובות שנצברו עד סוף 2008, ובנוסף יציע הנחה של 10% על החוב לבית החולים. המבצע יחל מתאריך 27.12.09-10.1.10. לבירורים, ניתן לפנות לטלפון: 03-7645037. ניתן להתקשר בין השעות 08:00-16:00 או לפנות במייל: moshez@assuta.co.il
שערי צדק
המרכז הרפואי שערי צדק מוכן לוותר על ריבית פיגורים ושכ"ט עו"ד. להסדרת התשלום יש להתקשר ל-02-6555027.
חברות אשראי
ישראכרט
במשך התקופה, מחזיקי כרטיסים שלא עמדו בהתחייבויותהם ושחובם אינו עולה על חמישה עשר אלף ש"ח ( 15,000 ש"ח), קרן בלבד, נפטור אותו מתשלום ריבית פיגורים שנצברה.
ההטבה תהיה לקבוצת ישראכרט ואמריקן אקספרס.
מוקד ישראכרט לטיפול בהסדרי חובות עד 15,000 ₪ הוא 03-6364554 משעה 07:30 ועד 20:00 לא כולל ימי שישי
לאומי קארד
לאומי קארד תעבה את מוקדי השירות בכל יום מהשעה 08:00 בבוקר ועד 19:00 בערב וכן ביום שישי עד 12:00 בצהריים, כל בעל חוב שיתקשר למוקד ויבוא להסדיר את החוב של עד 30,000 ₪ יהיה פטור מריבית פיגורים. לבירורים, ניתן לפנות לטלפון: 03-6178836.
ויזה כ.א.ל
חברת Cal תעניק הנחה לכל ללקוחותיה בעלי החוב, שיתקשרו בתקופת המבצע בלבד, החל בין התאריכים 27.12.09 ועד 10.1.10. שיעור ההנחה המדויק יקבע בהתאם לנסיבותיו של כל לקוח ולקוח, כאשר כל פנייה תבחן לגופו של עניין בהתאם לשיקול דעתה של החברה. מס' הטלפון של המוקד הוא 03-5724326. המוקד פתוח כל יום בין השעות 08:00-20:00.
באופן חד פעמי, ביום ראשון ה-27.12 לרגל התוכנית, המוקד יהיה פתוח עד 23:00.
חברות ביטוח ומשכנתאות
AIG
איי אי ג'י ישראל חברה לביטוח בע"מ בשיתוף פעולה עם מערכת התוכנית "אורלי וגיא בע"מ" מזמינה את לקוחות החברה הנמצאים בתהליך של טיפול משפטי בגין חובות השתתפות עצמית וחובות בגין פיגור בתשלום דמי ביטוח להסדיר את החוב בהנחה של 35% מסך החוב (כולל שכ"ט עו"ד והוצאות נלוות) בכפוף לתשלום במזומן או בכרטיס אשראי בלבד. ניתן לפנות לצוות גביה של AIG בטל' 03-9272387. המבצע יהיה בתוקף לפונים בין התאריכים 28.12.009 ועד 6.1.2010 (כולל) בלבד.
כלל מימון
תוותר על תשלום ריבית והצמדה לקוחות אשר יסדירו את חובם בעת המבצע. כמו כן, יזכו החייבים להנחה בשווי של 10% מגובה החוב המקורי. לפרטים *2666.
חברות גז
אמישראגז
לקוחות אמישראגז במגזר הביתי אשר צברו חוב בשנת 2009 וישלמו אותו עד ל-10 בינואר 2010, יוכלו ליהנות מתשלום הקרן בלבד וללא הריבית שנצברה. לפרטים נוספים: 1700-701-702
פז גז
פזגז תקזז את הריבית בגין פיגור בתשלום הגז שנצטברה וכן את שכר טרחת עורך הדין והוצאות גביה לסוגיהן ללקוחות המגזר הביתי.
ריבית הפיגורים תקוזז בתנאי שתשלום הקרן בגין החוב יתבצע מרגע פרסום המבצע בתוכנית ועד לסוף חודש ינואר 2010.כדי להסדיר את החוב, ניתן לפנות לסוכנות שבאזור מגוריכם. מספרי הטלפון של הסוכנויות נמצאות על גבי החשבוניות ומגנטים שחולקו ללקוחות.
סופרגז
כל לקוח גז מרכזי של חברתנו, אשר יחוייב על ידי החברה בריבית פיגורים, בגין אי תשלום חובו במועד, ואשר ישלם את חובו במהלך התקופה כפי שהוגדרה, יזוכה בסכום השווה לריבית הפיגורים הנזכרת, בה חוייב על ידי החברה. לבירורים, ניתן לפנות לטלפון:09-8308101
הוט
הלקוח ישלם את קרן החוב בלבד. כלומר, יבוטלו הוצאות הגבייה ועמלת החזר הוראת קבע בנקאית. כמו כן HOT תאפשר פריסה עד 3 תשלומים באמצעי תשלום קבוע (כ"א/הו"ק). הזכאות תינתן החל מה 27 לדצמבר ובמהלך כל חודש ינואר.
לקוחות מנותקים בטיפול משפטי עם חוב
הלקוח ישלם את קרן החוב בלבד כפי שבא לידי ביטוי ביום ניתוק הלקוח. כלומר יבוטלו שכר טרחת עו"ד, ריבית והפרשי הצמדה. כמו כן HOT תאפשר פריסה עד 3 תשלומים באמצעי תשלום קבוע (כ"א/הו"ק). הזכאות תינתן החל מה 27 לדצמבר ובמהלך כל חודש ינואר על ידי משרדי עו"ד.
לקוחות פעילים עם חוב יכולים ליצור קשר לטלפון: 6900*
סייגים
לקוחות הנמצאים בהליך תביעה משפטית (הוצל"פ/בית משפט) ו/או הסדר תשלומים לא יכללו במבצע. לקוחות ששילמו את חובם טרום המבצע לא יקבלו החזר בדיעבד.
טלפון ואינטרנט
013 נטויז'ן
להלן תנאי ההשתתפות:
1. המבצע מיועד ללקוחות פרטיים בלבד.
2. תוקף המבצע יהיה מיום 27.12.09 ועד ליום 15.1.2010 (להלן: "תקופת המבצע")
3. לקוחות חייבים הנמצאים בטיפול מחלקת הגביה של 013 נטוויז'ן ואשר יסדירו את מלוא חובם לשביעות רצונה של 013 נטוויז'ן במשך זמן תקופת המבצע, יזכו להנחה של 10% מגובה קרן החוב. כמו כן, לא יישאו בהוצאות גביה וריבית פיגורים. 4. לקוחות חייבים הנמצאים בטיפול משפטי במסגרת המבצע ייזכו בפטור מתשלומי ריבית, הצמדה, הוצאות גבייה והוצאות משפטית. לא יינתן פטור מתשלום שכר טרחת עו"ד. 5. המבצע לא יחול על מי שכבר הסדיר את חובו ו/או מי שנמצא בהסדר תשלומים מול החברה ו/או מול משרדי עו"ד ו/או על מי שנמצא בתהליך תביעה ו/או בהוצל"פ. 6. תשלום במסגרת המבצע יבוצע באמצעים הבאים: כרטיס אשראי, הוראת קבע, תשלום במזומן והמחאות שתאריך פירעונן הוא מועד התשלום. למשלמים באמצעות כרטיס אשראי תינתן אפשרות לפריסת תשלומים. 7. מס' הטלפון של מחלקת הגביה ללקוחות הנמצאים בטיפולה - 073-7560112. מס' הטלפון של משרד עו"ד ללקוחות הנמצאים בטיפול משפטי: כל לקוח בהתאם לעו"ד המטפל.
במקרים חריגים 013 נטוויז'ן שומרת לעצמה את הזכות לחרוג מהאמור לעיל על פי שיקול דעתה.
בזק
במסגרת מבצע "סוף שנה", תאפשר חברת בזק לכל לקוחותיה שיש להם חוב טלפון בטיפול עו"ד, לסלק את החוב ללא כל הפרשי ריבית והצמדה ובשכר טרחה מופחת. המבצע יהיה בתוקף מה - 27/12/09 ועד סוף חודש ינואר.
לצורך כך, על החייבים לפנות לעו"ד המטפל. ניתן לברר את פרטי העו"ד המטפל במוקד 199 (שיחת חינם).
בזק בינלאומי
חברת בזק בינלאומי משתפת פעולה עם מערכת התוכנית "אורלי וגיא בע"מ" ומודיעה על עם הירתמותה ל"מבצע מחילה ופריסת חובות ללקוחות".
החברה מזמינה את לקוחותיה אשר בטיפול משפטי, לשלם חובם ללא ריבית פיגורים ובנוסף נעניק 20% הן על תשלום הקרן והן על שכר טרחת עורכי הדין.
המבצע יחל היום, ה- 27/12/09, ויימשך עד יום 10/01/10, להסדרת החוב יש לפנות למשרד עורך הדין הרלוונטי.
ניתן לקבל מענה אצל עורכי הדין:
משרד עו"ד סיון גרשוני: 03-7111400 (שלוחה 4)
משרד עו"ד שפירא: 03-5653377
משרד עו"ד חן פישר: 03-8890900
משרד עו"ד נאמן זקן: 03-5251270 (שלוחה 107)
משרד עו"ד מלך: 04-8600100 (שלוחה 6)
012 - סמייל
כל החובות שהצטברו בנוסף לחוב הראשוני ימחקו. לטובת לקוחות אלו יפתח מוקד מיוחד.
לפרטים נוספים, ניתן לפנות ל *5015 החל מיום השקת המבצע ה- 27.12.09.
מים מינרליים
נביעות
1. פריסת החוב עד 10 תשלומים, בהתאם לגובה החוב (בכרטיס אשראי).
2. הנחה של כ- 10% מגובה החוב ללקוחות שיבצעו העברה בנקאית ו/או הפקדה ישירות לחשבון החברה (בסכום אחד). 3. לקוחות שהועברו לטיפול משפטי אצל עו"ד - נוכל לבוא לקראת הלקוח ולוותר על 15% מהחוב הכולל (כלומר, כולל גם את ההוצאות שעו"ד מחייב על התיק), ובנוסף תתבצע חלוקה לתשלומים על-מנת להקל על החייב.
דרכי התקשרות עם נביעות לצורך הסדרת החוב-
בטלפון- 8182*
במייל- 8182@neviot.co.il
ב- SMS- 8182 (בציון קוד הלקוח)
מי עדן
בעשרת ימי התשובה -מי עדן תאפשר ללקוח לשלם רק את הקרן.
במידה והחוב עבר לטיפול משפטי/חברת גביה על הלקוח להוסיף רק 125ש"ח, תשלום חד פעמי, כמחצית בעלות פתיחת תיק.
בכך מוותרת מי עדן על תשלום שכר טירחת עו"ד/עמלות גביה, ריבית והצמדה.
בנוסף, מי עדן תאפשר ללקוחות לפרוס את תשלום החוב, בהתאם לגובה החוב, עד 6 תשלומים בכרטיס אשראי (מינימום 100 ש"ל בכל תשלום).
בתיקי שעברו להוצאה לפועל - תעניק החברה 15% הנחה מגובה התיק.
לתשלום החוב ו/או לפרטים נוספים ניתן להתקשר - 5320*
רשתות מזון
שופרסל
לקוחות חייבים יוכלו לשלם במהלך ימי המבצע את חובותיהם ללא ריבית והצמדה על קרן החוב, הוצאות נלוות ושכ"ט עו"ד.
לפרטים נוספים ניתן לפנות בימים א'-ה', בין השעות 8:30-15:30, בטלפון: 03-9481177
רשתות הפארם
סופר פארם
במסגרת המבצע, יינתן זיכוי ומחיקה של כל הריביות והקנסות, שהוטלו על חייבי המחאות, שחזרו לרשת סופר-פארם ב 5 השנים האחרונות. זאת ,עבור אותם לקוחות, שיצרו קשר עם שירות הלקוחות, במספר 09-9725151 ויפרעו את חובם הראשוני.
חברות דלק
דלק ישראל:
לקוחות פרטיים, בעלי חוב עד 50,000 אלף ₪, יהיו פטורים מתשלום ריבית. פרטים נוספים דרך אתר האינטרנט, במדור צור קשר. WWW.DELEK .CO.IL, או בטלפון 09-8638611
( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )
|