המילה החמה היום בשוק העסקי היא שיווק.
אולם, הרבה אנשים מבקשים להבין את המשמעות של שיווק באמצעות דוגמא פשוטה ככל האפשר.
הנה היא:
את אישה וראית בחור נאה במסיבה, את ניגשת אליו ואומרת, "אני נהדרת במיטה".
זהו שיווק ישיר.
את במסיבה עם חברים ואת רואה בחור נאה. אחד מחברייך ניגש לבחור, מצביע עלייך ואומר, "היא נהדרת במיטה".
זהו פרסום.
את רואה בחור נאה במסיבה, את ניגשת אליו ומשיגה את מספר הטלפון שלו.
למחרת, את מתקשרת אליו ואומרת, "היי, אני נהדרת במיטה".
זה טלמרקטינג.
את רואה בחור במסיבה, את מחליקה את שמלתך, ניגשת אליו ומוזגת לו משקה.
את אומרת, "אפשר ?" וש ול חת את ידך כדי לישר את עניבתו תוך חיכוך קל של שדך כנגד זרועו, ואז את אומרת, "דרך אגב, אני נהדרת במיטה".
אלה יחסי ציבור.
את במסיבה ואת רואה בחור נאה, הוא ניגש אליך ואומר,"שמעתי שאת נהדרת במיטה".
זהו סימן מסחרי.
את במסיבה ואת רואה בחור נאה, את משכנעת אותו לחזור הביתה עם חברתך.
זהו נציג מכירות.
חברתך אינה מצליחה לספק אותו והוא מתקשר אלייך.
זוהי תמיכה טכנית.
את בדרכך למסיבה כשאת נוכחת שעשויים להיות בחורים נאים בכל הבתים על פניהם את חולפת, אז את מטפסת על אחד הגגות המרכזיים וצועקת במלוא גרונך "אני נהדרת במיטה !".
זה דואר זבל.
( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )