6 דרכים להגדיר מונחים שונים בשיווק
:
- שיווק ישיר - אתה הולך למסיבה, רואה בחורה מושכת בקצהו השני של החדר, ניגש אליה ואומר לה: "היי, אני נהדר במיטה. מה דעתך על זה?"
- פרסום - אתה הולך למסיבה, רואה בחורה מושכת בקצהו השני של החדר, אתה מבקש מחבר שלך טובה, הוא ניגש אליה ואומר לה: "היי, החבר שלי, שם בקצה השני של החדר, הוא נהדר במיטה. מה דעתך על זה?"
- טלמרקטינג - אתה הולך למסיבה, רואה בחורה מושכת בקצהו השני של החדר, אתה מתמרן ומשיג את הנייד שלה, מתקשר אליה ואומר לה: "היי, אני נהדר במיטה. מה דעתך על זה?"
- שמירה על קשרי לקוחות - אתה הולך למסיבה, רואה בחורה מושכת בקצהו השני של החדר, אתה מזהה אותה מעברך הרחוק, ניגש אליה, מרענן לה את הזיכרון, מצחיק אותה ומשתטה ואז אומר לה: "היי, אני נהדר במיטה. מה דעתך על זה?"
- - Hard Sellingאתה הולך למסיבה, רואה בחורה מושכת בקצהו השני של החדר, אתה שם עלייך את מגפי הבוקרים, הולך כטווס, משחק אותה קשוח וקשה להשגה, פותח את הדלת בג'נטלמניות לכל הגברות, אתה מחייך כחצי אבטיח, מוציא מפיך פנינים ואז אתה ניגש לבחורה ואומר לה: "היי, אני נהדר במיטה. מה דעתך על זה?"
- כוחו של מותג - אתה הולך למסיבה, רואה בחורה מושכת בקצה השני של החדר, היא באה אליך ואומרת לך: "היי, שמעתי שאתה נהדר במיטה. מה דעתך על זה?"
( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )