מודעות "אמצע" מקוריות
יוצרים של הפרסומות אינם יודעים גבולות – מה הם לא יעשו כדי להפוך את יצירותיהם למעניינות, מרשימות ובלתי נשכחות!
המפרסמים, לעתים קרובות, משתמשים בתכונות של עמודי האמצע של המגזינים, כדי ליצור יצירות מופת של ממש. לעתים הם עושים זאת רק בעזרת הדמיון שלהם, ולפעמים עם השימוש בכלי עזר נוספים.
היום, נציג בפניכם מבחר של דוגמאות המעניינות ביותר של פרסום אמצע במגזינים.
1. פרסומת של חברת שליחויות DHL, אשר מציגה את המסירה "מיד ליד" במובן המילולי, בעזרת תמונה שקופה שאפשר להעביר מצד לצד.
2. הפרסומת של תחתונים ללא תוויות. הכרטיס - זה ההתווית שאיננה.
3. חזית הפלא - ויזואלית מגדילה את החזה. אם מושכים בחוטים – יכולים לראות את אותו האפקט.
4. וכאן, המקדונלדס הידוע לכולם, מפרסם את "הקפה הגדול" שלהם. הקפה שלהם כל כך גדול שלא נכנס לשני עמודים.
5. הדף הזה מציג ריסים ממש ארוכים ועבים, והמוצר של קליניק – הוא זה שיהפוך אותם לכאלה.
6. פרסומת של מכון שיזוף – בשמש הדף נעשה צבעוני.
7. מסטיק – כולם אוהבים לעשות בועות.
8. רצועות להסרת שיער - העמודים דבוקים ביחד, וכשמפרידים ביניהם שומעים צליל אופייני לרצועת שאווה שנתלשת מהעור.
9. צבע לשיער - צביעה מושלמת של השורשים.
10. העמודים המודבקים האלו – כאשר הם מופרדים נשארים "קרעים" על הפטמה של אישה שמחזיקה את התינוק. זו פרסומת לתרופה, אשר מטפלת בפצעים שנוצרים בעקבות הנקה.
11. הפרסומת של גרינפיס - בזמן שאנחנו הופכים את הדף – בעולם נכרת עץ אחד.
12. פרסומת מקורית לרהיטים.
13. פרסומת חברתית, אשר קוראת לאנשים לתרום למי שנשאר ללא קורת גג בגלל אסונות טבע.
14. ושוב שמן שיזוף: דף שיקוף - "תיהנו מהשמש!".
15. פרסומת של אאודי 4X4.
16. שדה של תה, עם תווית של תה באמצע.
17. ושוב השיזוף – כשמסתכלים בשמש, צבע הגוף של הגבר נעשה כהה יותר.
18. פרסומת חברתית מצמררת – הדף השקוף מראה על כך, ש- "החיים יכולים להשתנות בכל רגע.".
19. פרסומת של תוכנית טלוויזיה שוודית "בשביל הכסף הייתי עושה כל דבר" - הפרדה של גבות וזקן של גבר, שמתבצעת כאשר העמודים נפרדים.