מה מסמלים הציורים שאנו מציירים לא במודע


מה מסמלים הציורים שאנו מציירים לא במודע

מה אומרות התמונות שאנו נוטים לצייר במהלך שיחות בטלפון או במהלך חשיבה
 
האם אי פעם תהיתם מה התמונות הללו יכולות לספר עלינו? ובכן בואו ונראה:


מצעד המספרים

את אוהבי ציור המספרים מעניין מאוד הכסף. האפשרות הראשונה – אתם מנסים להבין איך להרוויח עוד, והאפשרות השנייה – אתם מנסים למצוא איך לשלם את החובות.


שהשמש תזרח

אתם נוטים לצייר את השמש וקרניה? באופן פרדוקסלי, מצב הרוח שלכם הוא לא כל כך שמח כמו התמונות הללו. אין לכם מספיק חום, טיפול ותשומת לב בחיים. אתם חולמים על ידידות וחיבה. רוצים עצה? נסו בעתיד הקרוב להיות כמה שיותר בחברת אנשים. להתקשר לחברים, לצאת איתם לקולנוע או לטיול, לשבת בבית קפה. לאחר מכן השמש תופיע לא רק על נייר, אלא גם בלבכם.


איזה צורות!

ריבועים, מעוינים ומשולשים מצבעים על מטרות ברורות. את הצורות האלו בדרך כלל מציירים אנשים שרגילים להביע את נקודת המבט שלהם באופן גלוי. הם מנסים שלא להיכנע לאויב, יש להם חשיבה מעשית וחשיבה לוגית מפותחות, והם יכולים להיות בתפקיד מנהלי. יתר על כן, צורות סימטריות מסמלות מחויבת לדיוק וסדר, זהירות ויכולת לתכנן דברים. במקביל, אם הזוויות של הצורות מצוירות הן חדות מדי – זו נטייה ברורה לתוקפנות. הבעיה שלכם היא ריכוז יתר, המונע מכם להירגע.


איקס ולא עיגול

איקסים וצלבים למיניהם מסמלים תחושת אשמה. אולי העלבתם מישהו או לא קיימתם את הבטחתכם, או נדמה לכם שאחרים מאשימים אתכם במשהו. מהרו לדבר על מה שמפריע לכם או לבקש סליחה אם טעיתם – זה ישר יקל עליכם. אגב, הציורים שלכם יכולים להכיל לא רק את האיקסים והצלבים הרגילים, אלא למשל, זה יכולים להיות עיטורים המכילים אלמנטים בצורת איקס. ככלל, דברים כאלה עושות הנשים.


ספירלות, עיגולים, קווים גליים

לא ממש אכפת לכם מהבעיות של אחרים. אתם אנשים סגורים וסודיים מאוד, ולא אוהבים כשמישהו דוחף את אפו לעניינים שלכם. אולי אתם עוברים משבר קל. עכשיו אתם דומים לחוט חשמלי חשוף. נסו לשלוט על עצמכם, אחרת תוכלו לצאת מהכלים ולפגוע במישהו.


כוכב נוצץ

כוכב – הוא אינדיקטור של אדם אופטימי. כאשר אדם כזה נתקל בבעיה, הוא מנסה לא להרים ידיים אלא לנסות ולהתמודד עם הקשיים במהירות. בנוסף, ציור כזה ממחיש את הרצון של "הצייר" למשוך אל עצמו תשומת לב.


עומד לו עץ...

עצים דקים עם ענפים חשופים מציירים אנשים אבודים ומתוסכלים. אבל אם אתם מציירים עצים עם גזע עבה וכתר עשיר – זה אומר שאתם אנשים אנרגטיים, עליזים וכרגע לא מודאגים מדבר.


לב אל לב

אתם מלאים ברגשות. אתם רוצים לנשק את כל העולם, אך אתם תמיד עוצרים את עצמכם ונראים קשוחים מהצד. וכמה שהציור גדול יותר – כך גדול יותר ההבדל בין "אני האמיתי" שלכם לבין המסיכה אותה אתם לובשים. תפסיקו לשלוט בעצמכם, תתחילו להיות יותר פתוחים ורגועים.


בית לדבורים

"כוורת" מסמלת רצון לחיות חיים מסודרים ושקטים, בשלווה והרמוניה עם עצמכם ועם העולם. בנוסף לכך, ציור כזה יכול להצביע על רצון להקים משפחה, רצון שלעתים קרובות האדם פוחד אפילו להודות שיש לו.


הפרח פורח

פרחים ועלים מראים על אופי טוב. אנשים כאלה הם טובי לב ואוהבים לעזור לאחרים. הם גם רגישים מאוד. אם האדם מצייר את הפרחים כל הזמן באגרטל - זה אומר שהוא זקוק לאספקת אנרגיה כל הזמן.


שח ומט

אתם לכודים במצב לא נעים או קשה, ולכן אתם מציירים את לוח השחמט. אתם רוצים לפתור את כל הבעיות בעזרת הטקטיקה והאסטרטגיה שלכם, כמו ששחקני שחמט עושים. בינתיים, אם ציורים כאלה מופיעים אצלכם הרבה – זה יכול להצביע על כך שאולי יש לכם הרבה תסביכים חבויים.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מה מסמלים הציורים שאנו מציירים לא במודע