המילון השלם לנציגי שרות ומכירות
אולי לא הסברתי את עצמי כראוי: תגיד לי אתה לא מבין עברית?
אני מבינה שאתה כועס: כן, אני מבינה שאתה חסר חיים, אומלל, וצריך לצעוק על מישהו בשביל להרגיש חשוב.
אני אפצה אותך: מרוצה? סחטת מהחברה 1.20 ש"ח.
אנסה הסבר אחר: אתה כזה טיפש אולי ציורים יעזרו לך להבין.
אתה צודק: מה שאתה רוצה רק תרד לי מהקו.
אני אבדוק עם מנהל: אני שמה אותך בהמתנה 30 שניות ואז אחזור ואומר שבדיוק כמו שאמרתי קודם אין מה לעשות.
אני מבין אותך: אתה צודק ואין לי מה להגיד לך.
אשמח לעזור לך: כמו שאשמח לעבור עקירת שיניים ללא הרדמה.
חלה אי הבנה : ככה זה כשלא מקשיבים.
חלה פה טעות: מישהו בחברה פישל ואתה משלם על כך.
לא זה בסדר אתה לא מפריע: מאיפה נפלת לי עכשיו?
מצטער לא הבנתי אותך: מה??? דבר ברור!! אתה לא ברור! .
מצטער שהטעו אותך: באמת האמנת שזה חינם?
משהו נוסף?: תעזוב אותי באמא ש`ך.
תודה לך ויום/ערב טוב: סוף-סוף חשבתי שלעולם לא תנתק.
אם תרשה לי לספר לך על המבצעים שלנו: אני הולכת לספר לך על הדברים שאתה הכי לא צריך בחיים.
תאמין לי זה כדאי: לי, אני מקבלת אחלה בונוס.
חבל שתפספס מבצע כזה: חבל שאני אפסיד מכירה.
זה רק היום המבצע: ומחר ועוד שבוע ועוד חודש ועוד שנה.
יש לי בדיוק כזה: שקיבלתי חינם, למה נראה לך שאני אשלם כסף בשביל זה?
אני מתנצלת: האמת שלא, פשוט ככה לימדו אותי בקורס כשאין לי ממש מה להגיד.
עוד רגע בבקשה, אני מבררת לך: שמה אותך על השתק או המתנה, מוציאה עצבים וחוזרת אליך בתקווה שגם אתה נרגעת.
איך אני יכולה לעזור לך?: גם מוסד לחולי נפש לא יעזור לך.
טוב, בסדר... אני מבינה: אוף טוב-טוב חפרת!! וקדחת לי בשכל...איזה מעצבן. רד לי מהקו !
תמתין דקה על הקו: יופי. עכשיו תתייבש עד שאני אקבל תשובה.