144 כוכבית

המחדל נמשך!
חברת "בזק" לא מיידעת את הצרכנים במוקד 144:

השימוש בכוכבית לחיוג ישיר למספר שחיפשת עולה כסף!



מסקר שערכה המועצה הישראלית לצרכנות עולה כי 80% מהצרכנים המשתמשים בשירות 144 לאיתור מספר טלפון,

משתמשים גם בשירות הכוכבית- המקשר אותך ישירות למספר הטלפון המבוקש.

עוד עולה מהסקר כי 70% מהצרכנים לא היו משתמשים בשירות זה לו היו יודעים את עלותו הגבוהה.

מדובר בסכום של 60.32 אגורות, הנוספות ל1.72 ש"ח שנגבים עבור שימוש בשירות 144.

(להשוואה- מחיר פעימת מונה בשעות השיא הוא: 11.34 אג' ובשעות השפל: 4.64 אג' ).

לאור תוצאות הסקר, המועצה לצרכנות מעריכה כי צרכנים שאינם מודעים לעלות שירות ההמשך במוקד 144 כוכבית,

גורמים להכנסות לחברת בזק בסכום שבין 8.2 ל- 9.7 מיליון ש"ח בשנה.

המועצה לצרכנות פנתה כבר לפני שנתיים לחברת "בזק" בבקשה ליידע בדבר מחיר השירות של חיוג אוטומטי למספר

המבוקש בהודעה המוקלטת המציעה את השירות, כפי שנדרש על פי חוק הגנת הצרכן. עד היום החברה טרם עשתה זאת,

והיא ממשיכה בהתנהלותה .

הגיע הזמן שחברת "בזק" תיידע את הצרכנים על עלויות השירות, בשם עיקרון הגילוי הנאות!

אנו מאמינים שבאמצעות מעורבותכם-חברי מאמ"ץ, והפעלת מעגל האנשים הקרובים אליכם ,נוכל לייצר לחץ ציבורי על "בזק"

שעשוי להביא לשינוי התנהגותה כלפי ציבור הצרכנים.

אנא שילחו למנכ"ל "בזק" את המכתב המצורף עם חתימתכם ובו דרישה לפרסום עלות השירות לכתובת:

kohavit144@gmail.com, וכן הפיצו את המכתב יחד עם מכתבנו זה לרשימות התפוצה שלכם.

כמו תמיד,

מאמ"ץ קטן שלכם- הישג גדול לצרכנים!



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )
- שלח תמונות אלה לחבר -
- לדף הבית של אתר מבזקון/חדשות -